Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΣΒΟΣ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ! ΠΑΕΙ ΤΟ ΧΆΣΕ

όχι πείτε μου εγώ φταίω που δεν έχει η ομοσπονδία και οι υποψήφιοι ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ; ΜΈΣΑ ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΟΥΣ; ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΓΑΛΑΤΟΥΛΑΣ ΕΙΧΕ άντε να μη το πω.
όχι πές μου ρε Γιωργόπουλε τι του ζήλεψες του Γαλάτουλα; τις γυναίκες τσούρμο που έχει ξωπίσω του; Τι του ζήλεψες όχι θέλω να μάθω! που πας και του φιλάς τα @ρχίδι@! έμα πια δεν αντέχω άλλο. Τι μια τον έλεγες ΣΚΟΥΛΗΚΙ και τώρα τρέχεις και τον υποστηρίζεις...

η γυναικάρα αυτή ούτε για αστείο δεν θα σας έφτυνε! Οι γυναίκες θέλουν άντρα! Σα το Γαλάτουλα ένα ανάστημα να πούμε... μμμ τι άντρας θέεε μου με κυριεύει η αναπνόη του...η γλυκιά γεμάτη άρωμα αισθαντικό καυτή η ανάσα του μμμ με τρελένεις....σε θέλω...άσε τις εκλογές και τον Τσεκερίδη και έλα....τρελιάρη άνρτα... θυμάσαι... τι μου έκανες...αχ τι μου έκανες....
"χμ ξεχνιούντε αυτα μωρό μου...." Ορίστε όλοι σας τα βάλατε με τον Πετράν...μου γιατί ρε γ@μώτο μου; τι σας φταίει το αγόρι το τρελό; ο παίδαρος... χμ με φτιάχνεις...παίδαρε τρίμετρε...τι μπόι...τι ανάστημα...τι άντρας... μεγάλος και τρανός... ψιτ ε σε σένα μιλάω λιγούρι το λέω που με κοιτάς και σου τρέχουν τα σάλια...δεν είμαι για τα δόντια σου γεροΔιαμαντίδη...εγώ είμαι δοσμένη μόνο στον ένα! τον μοναδικό! τον ανεπανάληπτο! τον άντρα τον ξεχωριστό αυτόν που με φτιάχνει...με κάνω και φτάνω...ψηλά...πολύ ψηλά...




αχ Πετράκι μου θα μου λείψεις... που πας Πέτρο...σε χάνω μωρό μου...που πάς...και με αφήνεις
μόνον αυτό ρε είναι άντρας που ξέρει και την πέφτει σε μια γυναίκα...και την κάνει να αισθάνεται γυναίκα! Ο άντρας ο σωστός είναι μόνον σα τον Πέτρο μου. Πετράκι σου έρχομαι...ετοιμάσου...βάλε μπριγιαντίνη... λάδι και βαζελίνη και σου έρχομαι... ετοιμάσου για το μεγάλο σάλτο μορτάλε! ή δε με θες πια ; δεν τον πιστεύω... σου πέφτω μεγάλη; εγώ; θα με τρελάνει Πετράκι μου...έλα γρήγορα γιατί θα στα βγάλω όλα στην φόρα...! και όταν λέω όλα εννοώ όλα...ξέρεις τι λέω για τις αταξίες σου εκείνες τότε το 1999...το 2000...τότε που έπεφτες στα γόνατα και παρακαλούσες τον παππού να μη στα βγάλει...και τα μάθει όλος ο κόσμους και ο ντουνίας... αχ Πετράκι μου έλα εδώ και τρέλανε και κάνε με να μουδιάσω να τρέμω όμως τότε και εγώ θα πάθω αμνησία...θα τα ξεχάσω όλα...και την Μαρία...και την Γωεργία...και την σπανιόλα...όλες τις αμαρτίες και τις απιστίες σου...Πετράκι πονηρέ...πας να μου την σκάσεις...εμένα βρε;
Λύκε λύκε είσαι εδώ; μη φωνάζεις μωρό μου εσένα δεν σε εγκαταλείπω ποτέ...είσαι το μεγάλο μου χόμπι... κάτι έχω και για σένα...θα πάθεις μεγάλη πλάκα σου λέω...κάτσε να τελειώσω με τον πετράν τον φιλαράκι σου...και ετοιμάσου....σου μιλάω για μεγάλδες δόξες...λαμπρές και τρισένδοξες...θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις...τρέξε τρέξε μικρούλη...γίνε άντρας μικρούλη...
εδώ τελειώσαμε...ψεκάστε...σκουπιστείτε...τελειώσαμε...η παράσταση αρχίζει...και το γέλιο ζωή χαρίζει ....σε όλους μας με το συμπάθειο....αχ... αερίστικα...ου ξεφούσκωσα...Πετράκι πες αλεύρι...η Μαρία σε γυρεύει.... ή με ξέχασες κιόλας....τρελιάρικο παιδία...σκανδαλιάρη...όλα θα τα μαρτυρήσω έτσι και δεν έρθεις...το βράδυ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου